Styx: Blades of Greed - Quartz Edition
Mesteren af snigning er tilbage! Udforsk de svimlende højder på det Iserian-kontinentet, og udryd dine fjender på snedig vis. Takket være dine kvarts-kræfter er du friere end nogensinde. Vær kreativ, det føles godt at være grådig.
Udrust dig med et arsenal, der er en sand Master of Shadows værdig, med Upgrade to Quartz Edition.
Det er slut med at arbejde for andre! Denne gang forfølger vores berømte grønhudede ven sine egne mål og leder sin egen besætning. Ombord på sin zeppeliner jagter Styx og hans besætning en ny, mystisk energikilde: kvarts. Under din finurlige rejse vil du møde både velkendte ansigter og farverige nye figurer, mens du snedigt undgår inkvisitionens fælder. Dette eventyr markerer begyndelsen på Den Store Krig og oprettelsen af Den Sorte Hånd, den lejesoldatsgruppe, der spiller en central rolle i begivenhederne i Of Orcs and Men.
Alle store kup kræver forberedelse! Fremstil våben og eliksirer, før du udfører din næste plan. Du har et bredt udvalg af færdigheder: kloning og usynlighed vender tilbage takket være dine rav-kræfter. Behersk tankekontrol og tidsforskydning, som du får med kvarts. Hver situation er et snige-hovedbrud, du kan løse på flere måder. På trods af sin lille størrelse er Styx afhængig af smidighed, skarpsindighed og bidske humor for at undslippe selv de mest komplicerede situationer.
Bevæg dig frit rundt i tre store åbne miljøer: The Wall, som markerer grænsen til menneskernes verden; den frodige ork-landsby Turquoise Dawn; og ruinerne af elvernes hovedstad Akenash. Svæv gennem luften med dit svævefly, nå utilgængelige steder på et øjeblik med din gribeklo, og klatr op ad massive vægge med dine klør. Udnyt de lodrette omgivelser til at nå dine mål. Hvert nyt værktøj låser op for tidligere utilgængelige områder med fremgang i Metroidvania-stil.