Styx: Blades of Greed - Quartz Edition
Mistrz skradania powraca! Przemierzaj kontynent Iserian, podziwiaj otoczenie z oszałamiającej wysokości i przebiegle eliminuj swoich wrogów. Dzięki mocy kwarcu masz większą swobodę niż kiedykolwiek. Bądź kreatywny, chciwość jest taka przyjemna.
„Sądzisz, że przez całą karierę brudziłem sobie ręce, tylko po to, żeby skończyć ubrany jak wszyscy inni? Nie ma mowy! To, co tu masz, to prawdziwa gratka: świeżo naostrzone sztylety, specjalne stroje, a nawet kilka moich ulubionych zestawów, specjalnie przywróconych na tę okazję. Styl jest równie ważny jak perfekcyjny atak”.
Koniec z pracą dla innych! Tym razem nasz słynny zielonoskóry bohater zajmuje się własnymi sprawami i przewodzi swojej drużynie. Na pokładzie sterowca Styx i jego załoga poszukują nowego, tajemniczego źródła energii: kwarcu. W trakcie swojej pełnej intryg podróży będziesz wymykać się pułapkom Inkwizycji, spotykając znajome twarze oraz nowe, barwne postacie. Ta przygoda wyznaczy początek Wielkiej Wojny i opowie o powstaniu Czarnej Ręki – grupy najemników będącej w samym sercu wydarzeń w Of Orcs and Men.
Przemierzaj swobodnie trzy ogromne otwarte obszary: The Wall, który wyznacza granicę świata ludzi; tętniącą życiem wioskę orków Turquoise Dawn; oraz ruiny stolicy elfów, Akenash. Szybuj po niebie na lotni, błyskawicznie docieraj do trudno dostępnych miejsc dzięki kotwiczce i wspinaj się po gigantycznych ścianach przy pomocy pazurów. Aby zbliżyć się do celu, wykorzystuj rozbudowane wzwyż obszary rozgrywki. Każde nowe narzędzie odblokowuje wcześniej niedostępne tereny, umożliwiając dokonywanie postępów w stylu znanym z gier z gatunku „metroidvania”.