Styx: Blades of Greed - Quartz Edition
Gizlilik ustası geri döndü! Baş döndürücü dikeylikteki Iserian Kıtası'nı keşfet ve düşmanlarını kurnazca ortadan kaldır. Kuvars güçlerin sayesinde artık her zamankinden daha özgürsün. Yaratıcı ol, açgözlü olmak harika hissettiriyor.
Upgrade to Quartz Edition ile kendini, Gölgelerin Efendisi'ne yakışır bir cephanelikle donat.
Artık başkaları için çalışmak yok! Bu sefer ünlü yeşil derili dostumuz kendi hedefinin peşinden gidiyor ve kendi ekibini yönetiyor. Zeplininin güvertesinde Styx ve ekibi, yeni ve gizemli bir enerji kaynağı olan kuvarsın peşine düşüyor. Kurnazlıklarla dolu bu yolculuğun boyunca tanıdık yüzlerle ve renkli yeni karakterlerle karşılaşırken Engizisyon’un tuzaklarını alt edeceksin. Bu macera, Büyük Savaşın başlangıcını ve Kara El adlı paralı asker grubunun doğuşunu simgeliyor; bu grup, Of Orcs and Men'in olaylarının merkezinde yer alıyor.
Her büyük soygun kapsamlı bir hazırlık gerektirir! Bir sonraki planını gerçekleştirmeden önce silahlar ve iksirler üret. Birçok yetenek emrinde: Kehribar gücün sayesinde klonlama ve görünmezlik yeteneklerin geri dönüyor. Kuvarstan aldığın Zihin Kontrolü ve Zaman Kayması yeteneklerini ustalıkla kullan. Her durum, farklı şekillerde çözülebilecek bir gizlilik bulmacasıdır. Styx, küçük boyuna rağmen çevikliği, keskin zekâsı ve sivri diliyle en zorlu durumlardan sıyrılmasını bilir.
Üç geniş açık dünyayı özgürce keşfet: İnsan dünyasının sınırlarını belirleyen The Wall; gözlere şenlik ork köyü Turquoise Dawn ve elf başkenti Akenash’ın harabeleri. Planörünle gökyüzünde süzül, kancanla ulaşılmaz yerlere anında çık ve pençelerinle devasa duvarlara tırman. Hedeflerine ulaşmak için dikey ortamlardan faydalan. Her yeni araç, daha önce ulaşılamayan bölgeleri açarak metroidvania tarzında bir ilerleme sunar.