Styx: Master of Shadows
Styx: Master of Shadows er et infiltrationsspil med RPG-elementer, der finder sted i et mørkt fantasy-univers, hvor du sniger, stjæler og myrder dig vej som Styx, en to århundreder gammel goblin.
Dybt inde i det svimlende og flerlagede, forladte Akenash-tårn, hvor mennesker og elvere beskytter verdenstræet, kilden til rav - en kraftfuld og magisk gylden saft - gemmer sig Styx' chance for at forstå sin sande oprindelse ... og samtidig tjene en formue.
Stræb gennem det enorme, kilometerhøje Akenash-tårn, og fuldfør forskellige missioner (attentat, informationsgendannelse osv.) og undgå at blive opdaget. Gør fremskridt i skyggerne, myrd dine mål i nærkamp, ​​eller orkestrer "ulykker". RPG-mekanikken giver dig mulighed for at låse op for nye kraftfulde færdigheder, imponerende specialangreb og optimeret udstyr. Rav giver dig spektakulære kræfter såsom usynlighed, "ravsyn" og evnen til at klone dig selv. Udforsk niveauerne for at opdage alle mulige oplysninger om din fortid, og stjæl værdifulde skatte for at få udstyrsopgraderinger. Omfavn skyggerne!