Styx: Shards of Darkness - Deluxe Edition
Akenash Outfit: Dette er det klassiske, unikke kostume fra Styx' første eventyr! Når Styx tilkalder en klon, går der nu længere tid, før den forsvinder.
Akenash Dagger: Styx' første kniv. Denne er blevet slæbt gennem de forgiftede moser, og selvom den ser gammel og rusten ud, er den yderst robust. Den er dækket af alle mulige dødbringende former for gift. Akenash Daggers gift sørger for, at ofrene opløses øjeblikkeligt.Snigmorderen Styx vender tilbage i et nyt eventyr!