Submerged
Submerged to gra trzecioosobowa, nie będąca strzelanką, w której poruszasz się po objętym powodzią, tajemniczym mieście, odkrywając ogrom jego spustoszenia. Twoja postać to Miku, dziewczyna, która przywiozła rannego brata do miasta w małej łodzi rybackiej. Poruszaj się po podtopionych ulicach łodzią, wspinaj się na zrujnowane budynki, używaj teleskopu celem przeszukiwania miasta i odnalezienia przedmiotów celem uratowania umierającego brata.