Submerged
Submerged, sel altında kalmış gizemli bir şehri keşfe çıktığınız ve geniş arazilerde ıssızlığın güzelliğini aradığınız savaş içermeyen bir üçüncü kişi oyunudur. Bu oyunda, yaralı kardeşini küçük balıkçı teknesinde şehre getiren genç bir kız olan Miku'nun rolünü üstleneceksiniz. Sel altında kalmış şehrin sokaklarını tekneyle turlayın, suya batmış binalara tırmanın ve ölmek üzere olan kardeşinizi kurtarmak için gereken erzakı bulmak için şehri didik didik arayın.