Subnautica
Subnautica to gra przygodowa, której akcja rozgrywa się w obcym świecie w głębinach oceanu. Czeka na Ciebie ogromny, otwarty obszar pełen cudów i niebezpieczeństw!
Po awaryjnym lądowaniu znajdujesz się w oceanicznym obcym świecie i możesz jedynie podróżować coraz głębiej. Zarządzaj zapasami tlenu podczas eksplorowania lasów listownicowców, płaszczyzn, raf i krętych systemów jaskiń. Woda tętni formami życia: niektóre są pomocne, inne szkodliwe.
Co się stało z tą planetą? Wiele znaków mówi, że coś jest nie tak. Co spowodowało Twoje awaryjne lądowanie? Co wywołuje skażenie oceanicznej flory i fauny? Kto wzniósł tajemnicze budowle porozrzucane po dnie oceanu? Czy uda Ci się wydostać z tej planety?
Zbuduj reaktywny, wodoodporny nanokombinezon lub kombinezon PRAWN i schodź na ekstremalne głębokości i temperatury. Modyfikuj ekwipunek, dodając do niego wiertła, wyrzutnie torped, działa, bosaki i inne.
Subnautica to gra stworzona przez Unknown Worlds, małe studio, którego początki sięgają roku 2002 i moda Natural Selection do Half-Life. Jego członkowie rozsiani są po całym świecie — od Stanów Zjednoczonych po Wielką Brytanię, Francję, Austrię, Australię oraz inne kraje.
Intel HD 4600 lub lepsza. Obejmuje to większość kart graficznych, które uzyskały ponad 950 punktów w teście porównawczym 3DMark Fire Strike.