SuchArt: Creative Space
Maluj na dowolnych powierzchniach, używając różnych narzędzi w Creative Space – darmowej sandboksowej wersji SuchArt. Twórz arcydzieła, realizuj zlecenia i udekoruj swoje studio w najbardziej zaawansowanej symulacji artysty.