SuchArt: Creative Space
SuchArt'ın bir serbest sandbox sürümü olan Creative Space'teki çok sayıda araçla istediğin yeri boya. Şaheserler yarat, komisyonları tamamla ve stüdyonu en gelişmiş sanatçı simülasyonunda dekore et!