Sucker for Love
W wyniku obsesji na punkcie okultystycznych rytuałów w końcu zdobywasz ostatnią rzecz potrzebną do przywołania straszliwej, nawiedzającej Twoje sny grozy – osobliwe, jaskraworóżowe tomiszcze pod tytułem Necronomicon. Odprawiasz jedyny rytuał, który nie wydaje się być maniakalnym bełkotem, i niechcący przywołujesz Ln'etę, uroczą dziewczynę przypominającą cthulhu. Zgadza się ona na pocałunek, ale pod warunkiem, że najpierw wykonasz dla niej kilka rytuałów z księgi. Cóż… nagle pozostałe strony Necronomiconu nabrały nieco sensu.
– Stylowa oprawa wizualna i muzyczna przypominająca klasyczne anime i symulatory randkowania.