Sucker for Love
Tarikat ritüellerine kafayı takmış biri olarak nihayet rüyalarında peşini bırakmayan büyüleyici korkuyu çağırmak için ihtiyacın olan son şeyi ele geçirdin; tuhaf, parlak pembe renkli Necronomicon. Delice çırpınışlar gibi görünmeyen tek ritüeli gerçekleştiriyor ve yanlışlıkla cthulhu gibi görünen ve sevimli bir kız olan Ln'eta'yı çağırıyorsun. Ln'eta, onun için kitaptaki birkaç ritüeli gerçekleştirmen kaydıyla seninle öpüşmeyi kabul ediyor. Yeniden Necronomicon'a bakınca... artık tüm sayfalar bir şeyler ifade ediyor mu?
Geleneksel anime ve flörtleşme simülasyonlarını anımsatan, havalı bir sanat/müzik yönetimi!