Sudden Strike 5
Mnóstwo opcji taktycznych i ponad 300 grywalnych jednostek otwiera wiele sposobów na osiągnięcie celów w kampanii składającej się z 25 misji na historycznych polach bitew w Europie i Afryce Północnej.
Właśnie zdobyliśmy most w Remagen - dokonaliśmy przełomu, którego oni nigdy nie widzieli. Szybkość była naszym sprzymierzeńcem. Dzień był chłodny, na szczęście bez śniegu, ale mimo to nasz oddech tworzył chmury w rześkim powietrzu. A jednak przystąpiliśmy do akcji, oskrzydliliśmy ich pozycje Pak 40 naszymi Shermanami, zablokowaliśmy wschodni brzeg zaporą z 75-milimetrowej haubicy M1 i parliśmy naprzód, zanim zdążyli zareagować.
Wszystko było gotowe do wybuchu - ale poruszaliśmy się zbyt szybko. Nie mieli czasu. Nie chodziło o siłę ognia, ale o wyczucie czasu. Planowanie. Dyscyplinę. Liczył się każdy ruch, a my przedostaliśmy się na drugą stronę! To może być początek końca tej makabrycznej wojny.
Sudden Strike 5 zapewnia prawdziwie wciągające doświadczenie strategiczne 25 misji na ogromnych, zróżnicowanych mapach i największą liczbę jednostek, jaką kiedykolwiek widziano w serii, ustawiając scenę dla taktycznych działań wojennych na dużą skalę.
Dowódź ponad 300 autentycznymi jednostkami - w tym ponad 190 pojazdami i 110 jednostkami piechoty - takimi jak czołg Sherman dla zachodnich aliantów, Messerschmitt Bf 109 dla wojsk niemieckich i T-34 dla wojsk radzieckich.