Sudden Strike 5
Bir dizi taktiksel seçenek ve 300'den fazla oynanabilir birim, Avrupa ve Kuzey Afrika'daki tarihi savaş alanlarında 25 görevlik bir seferde hedeflerinize ulaşmak için birden fazla yaklaşım sunar.
Remagen'deki köprüyü ele geçirdik. Hiç beklemedikleri bir ilerleme kaydettik. Hız bizim müttefikimizdi. Gün soğuktu, neyse ki kar yoktu, ama yine de nefesimiz keskin havada bulutlar oluşturuyordu. Yine de harekete geçtik, Pak 40 mevzilerini Sherman'larımızla kuşattık, 75 mm'lik M1 Obüs'ün yaylım ateşiyle doğu yakasını kilitledik ve onlar tepki veremeden ileri atıldık.
Her şey patlamaya hazırdı ama biz çok hızlı hareket ettik. Zamanları yoktu. Bu ateş gücüyle değil, zamanlamayla ilgiliydi. Planlama. Disiplin. Her hamle önemliydi ve diğer tarafa geçmeyi başardık! Bu, bu korkunç savaş için sonun başlangıcı olabilir.
Sudden Strike 5, devasa, çeşitli haritalarda 25 görev ve seride şimdiye kadar görülen en yüksek birim sayılarıyla gerçekten sürükleyici bir strateji deneyimi sunarak büyük ölçekli taktiksel savaşa zemin hazırlıyor.
Batılı Müttefikler için Sherman tankı, Alman birlikleri için Messerschmitt Bf 109 ve Sovyet birlikleri için T-34 gibi 190'dan fazla araç ve 110 piyade birimi dahil olmak üzere 300'den fazla özgün birime komuta edin.
Görev hedeflerini tamamlamak için kendi taktiklerinizi, birliklerinizi ve hedeflerinizi seçerek benzeri görülmemiş bir stratejik özgürlükten yararlanın. Düşmanlarınıza üstünlük sağlamak için keşif, sabotaj, alternatif rota ve akıllı birim kombinasyonlarını kullanırken kritik avantajlar elde etmek için Saha Karargahları, İkmal Depoları ve Tren İstasyonları gibi kilit konumları ele geçirin ve savunun.
Stratejinizi gerçek rakiplere veya yapay zekalı düşmanlara karşı birden fazla zorluk seviyesinde test edin, rekabetçi PvP mücadeleleri sunuyor.