Sudden Strike 5 - Deluxe Edition
Wzbogać swoje wrażenia z gry Sudden Strike 5 dzięki edycji Deluxe, zawierającej główną grę wraz z ogromnym pakietem skórek kamuflażowych dla pojazdów, 2 ekskluzywnymi wersjami map PvP oraz oryginalną ścieżką dźwiękową.
Wersja Deluxe gry Sudden Strike 5 pozwala doświadczonym generałom nie tylko zmierzyć się z pełnym zestawem wyzwań strategicznych zawartych w grze podstawowej, ale także uzyskać dostęp do arsenału ekskluzywnych dodatków. Wyposaż swoje siły w ogromny pakiet skórek kamuflażowych dla pojazdów i sprawdź swoje umiejętności taktyczne na dwóch ekskluzywnych wersjach map PvP.
Pakiet uzupełnia oryginalna ścieżka dźwiękowa zawierająca kompletną muzykę z Sudden Strike 5.