Sudden Strike 5 - Deluxe Edition Upgrade
Enhance your Sudden Strike 5 experience with the Deluxe Edition Upgrade, deploying a massive camouflage skin package for your vehicles, 2 exclusive PvP map versions and the Original Soundtrack.
With the Deluxe Edition Upgrade of Sudden Strike 5, battle-hardened generals gain access to an arsenal of exclusive extras. Equip your forces with a massive camouflage skin package for your vehicles and test your tactical genius on two exclusive PvP map versions.
Rounding off the package is the Original Soundtrack, featuring the complete score of Sudden Strike 5.