Sudden Strike 5 - Deluxe Edition Upgrade
Wzbogać swoje wrażenia z gry Sudden Strike 5 dzięki aktualizacji Deluxe Edition, zawierającej ogromny pakiet skórek kamuflażowych dla pojazdów, 2 ekskluzywne wersje map PvP oraz oryginalną ścieżkę dźwiękową.
Dzięki rozszerzeniu Deluxe Edition do gry Sudden Strike 5 doświadczeni generałowie zyskują dostęp do arsenału ekskluzywnych dodatków. Wyposaż swoje siły w ogromny pakiet skórek kamuflażowych do pojazdów i sprawdź swoje umiejętności taktyczne na dwóch ekskluzywnych wersjach map PvP.
Pakiet uzupełnia oryginalna ścieżka dźwiękowa zawierająca kompletną muzykę z Sudden Strike 5.