Sudden Strike 5 - France: Road to Liberation
Under dække af mørket kom de – lydløst over bølgerne… I Sudden Strike 5 – France: Road to Liberation deltager du i et af de mest afgørende kapitler i befrielsen af Frankrig! Efter D-dag slutter du dig til kampen i en ny allieret landingsoperation i august 1944.
Storm kysten ved Camel Beach sammen med de allierede styrker, kæmp side om side med den franske modstandsbevægelse, og led operationer i seks nye missioner, der udspiller sig i Sydfrankrig. Fra kaosset ved de allieredes strandlandinger til aksemagternes tilbagetrækning gennem Rhône-dalen byder hvert slagfelt på en ny taktisk udfordring, der vil sætte dine strategiske evner på prøve!