Sudden Strike 5 - France: Road to Liberation
W Sudden Strike 5 – France: Road to Liberation weź udział w jednym z najbardziej decydujących rozdziałów wyzwolenia Francji! Szturmuj wybrzeże Camel Beach u boku sił alianckich, walcz ramię w ramię z francuskim Ruchem Oporu i dowodź operacjami w sześciu nowych misjach.
Pod osłoną nocy przybyli – cicho, przez fale… W Sudden Strike 5 – France: Road to Liberation weź udział w jednym z najbardziej decydujących rozdziałów wyzwolenia Francji! Po D-Day dołączysz do walki w nowej operacji desantowej aliantów w sierpniu 1944 roku.
Szturmuj wybrzeże Camel Beach wraz z siłami alianckimi, walcz ramię w ramię z francuskim Ruchem Oporu i dowodź operacjami w sześciu nowych misjach rozgrywających się w południowej Francji. Od chaosu alianckich lądowań na plaży po odwrót sił Osi przez dolinę Rodanu – każde pole bitwy stanowi nowe wyzwanie taktyczne, które sprawdzi Twoje umiejętności strategiczne!