Sudden Strike 5 - France: Road to Liberation
Karanlığın örtüsü altında geldiler – dalgaların üzerinden sessizce… Sudden Strike 5 – France: Road to Liberation'da, Fransa'nın kurtuluşunun en belirleyici bölümlerinden birine katılın! D-Day'in ardından, Ağustos 1944'teki yeni bir Müttefik çıkarma operasyonunda savaşa katılacaksınız.
Müttefik kuvvetlerle birlikte Camel Beach kıyılarını ele geçirin, Fransız Direnişi ile birlikte savaşın ve Güney Fransa'da geçen altı yeni görevde operasyonlara komuta edin. Müttefiklerin sahil çıkarma operasyonlarındaki kaostan, Mihver'in Rhône Vadisi'nden geri çekilmesine kadar, her savaş alanı stratejik becerilerinizi sınayacak yeni bir taktiksel zorluk sunuyor!