SUDOKU MESTERSKAB
Sudoku er et enkelt og klart talpuslespil. Målet er let at forstå: udfyld ruden, så hver række, kolonne og 3×3-boks indeholder tallene 1 til 9 uden gentagelser. Ingen matematik kræves, kun logik.
At spille Sudoku hjælper med at forbedre fokus, hukommelse og problemløsning på en rolig og behagelig måde. Det er en hurtig mental øvelse, der holder hjernen aktiv og skarp.
Denne version indeholder mange farvetemaer, så du kan spille i det design, der er mest behageligt for dine øjne.