MISTRZOWIE SUDOKU
Sudoku to prosta i przejrzysta gra logiczna z liczbami. Cel jest łatwy do zrozumienia: wypełnij siatkę tak, aby każdy wiersz, kolumna i każde pole 3×3 zawierały liczby od 1 do 9 bez powtórzeń. Żadnej matematyki, tylko logika.
Gra w Sudoku pomaga poprawić koncentrację, pamięć i umiejętności rozwiązywania problemów w spokojny i przyjemny sposób. To szybkie ćwiczenie umysłowe, które utrzymuje mózg w dobrej formie.
Ta wersja zawiera wiele motywów kolorystycznych, dzięki czemu możesz grać w stylu najbardziej komfortowym dla oczu.