SUDOKU ŞAMPİYONLARI
Sudoku, basit ve anlaşılır bir sayı bulmaca oyunudur. Amaç çok kolaydır: her satır, sütun ve 3×3 kutuda 1’den 9’a kadar olan rakamların tekrar etmeden yer almasını sağlamak. Matematik gerekmez, sadece mantık.
Sudoku oynamak, odaklanma, hafıza ve problem çözme becerilerini sakin ve keyifli bir şekilde geliştirir. Beyni aktif ve keskin tutan hızlı bir zihinsel egzersizdir.