Suikoden I&II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification Wars
A hero's destiny is written in the Stars. The legendary KONAMI JRPGs Suikoden I and Suikoden II have now been remastered in HD!
A once renowned hero turns into a violent tyrant, and an empire falls into decline.
A Liberation Army is rising up in an act of rebellion against an oppressive rule.
Our story's hero and his friend Jowy are members of the Unicorn Youth Brigade, which participated in a drawn-out border dispute between the Highland Kingdom and the City-States of Jowston .
A few months earlier, a truce agreement was signed between the two forces, both of which were happy to see an end to the fighting.