Suikoden I&II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification Wars
Niegdyś uwielbiany bohater zamienia się w brutalnego tyrana, a imperium chyli się ku upadkowi.
Bohater naszej historii oraz jego przyjaciel Jowy to członkowie Brygady Młodzieżowej Jednorożca, zaangażowanej w ciągnący się spór graniczny między Królestwem Wyżynnym a Wolnymi Miastami Jowston.
Kilka miesięcy wcześniej dochodzi do zawieszenia broni między zwaśnionymi stronami, które z zadowoleniem przyjęły zakończenie walk.