Suikoden I&II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification Wars
Bir zamanların ünlü kahramanı acımasız bir zorbaya dönüşür ve imparatorluk çöküşe geçer.
Hikâyemizin kahramanı ve onun dostu Jowy, Highland Krallığı ve Jowston Şehir Devletleri arasında uzun süredir neticelenmemiş bir sınır anlaşmazlığına dâhil olan Unicorn Gençlik Tugayı'nın üyeleridir.
Birkaç ay önce iki taraf arasında bir ateşkes anlaşması imzalandı ve iki taraf da çatışmaların sona ermesinden memnun görünüyordu.