Special Item Pack
Gracze mogą wybrać na początku nowej gry („NEWGAME”) czy chcą rozpocząć grę z zawartością pakietu DLC pack (57 300 szt. potch, Fortune Orb, Prosperity Orb) zarówno w Suikoden I jak i Suikoden II.