Sunblaze
Pomóż Josie w symulatorze treningowym należącym do jej taty, emerytowanego superbohatera! Uważaj, symulator może się zbuntować i uwięzić Cię w swoim wnętrzu... Sunblaze to skomplikowana platformówka wymagająca od gracza niezrównanej precyzji. Gra oferuje setki wymagających, ręcznie przygotowanych poziomów, które pozwolą Ci umierać godzinami.
W tej trudnej, wymagającej dużej precyzji platformówce z ręcznie zaprojektowanymi poziomami zagrasz jako Josie, vel Sunblaze. Twoja misja to ukończenie treningu dla superbohaterów. Sala treningowa jest pełna łamigłówek, skomplikowanych wyzwań, przeszkód, trotylu, szpikulców, dronów... U swojego boku zawsze będziesz mieć futrzastycznego kompana: kota. Masz kota. Czego więcej możesz potrzebować?!
Wiesz, aby przetrwać wszystkie poziomy, Twój mózg będzie musiał się nieźle nagimnastykować. Oczywiście rozumiemy, że to wszystko brzmi strasznie, ale jak powiedział Arystoteles: „To właśnie podczas naszych najciemniejszych chwil musimy skupić się na ujrzeniu światła”. Quentin Tarantino sformułował to jeszcze lepiej: „Przemoc jest jedną z najbardziej zabawnych rzeczy do oglądania”.
Nadal czytasz? Najwyższa pora zagrać! Obiecujemy Ci jedno: umieranie ponad 5000 razy w jednej grze nigdy nie było tak miodne.