Sunblaze
Josie mücadele için hazır. Josie'nin emekli bir süper kahraman olan babası süper kahraman eğitim simülatörünü tamir etti ve Josie'nin onunla biraz oynamasına izin verdi. En nihayetinde, hangi ebeveyn kızlarını bir süper kahraman olarak eğitmek istemez ki? Ancak aniden eğitim odası karışıyor ve... Josie mücadele için hazır.
Bu zorlu, elle çizilmiş ve keskin sınırları olan platform oyununda Sunblaze olarak da bilinen Josie ile oynayacaksın, görevin ise süper kahraman eğitimini tamamlamak. Eğitim odası bulmacalarla, beyin yakıcı mücadelelerle, engellerle, TNT'lerle, dikenlerle, dronlarla dolu... Tabii bir de miyavlayan bir yol arkadaşın var: kedi. Bir kedin var. Başka neye ihtiyacın var?
Yani, tüm bölümlerde hayatta kalmak için beyninin biraz çalışması gerekiyor. Biliyoruz, kulağa biraz korkutucu geliyor, ancak Aristo'nun dediği gibi: "En karanlık an geldiğinde ışığı görmek için odaklanmalıyız", ve Quentin Tarantino'nun da tekrar ettiği gibi: "Şiddet, izlemesi en eğlenceli şeylerden biridir."
Hâlâ burayı mı okuyorsun? Git ve hemen oynamaya başla! Sana tek bir şeyin sözünü vereceğiz: Bir oyunda 5000 kereden fazla ölmek hiç bu kadar iyi hissettirmemişti.