Sundered: Eldritch Edition
Sundered to chaotyczna, ręcznie rysowana gra z gatunku metroidvania, w której albo oprzesz się starożytnym mocom zła, albo wykorzystasz je na swoją korzyść. Staw czoła hordom przerażających przeciwników w nieustannie zmieniającym się świecie inspirowanym dziełami H.P. Lovecrafta.
Wciel się w Eshe, wędrowczynię po zniszczonym świecie uwięzioną w nieustannie zmieniających się jaskiniach, rojących się od hord przerażających przeciwników. Użyj mocy skażonych relikwii, by pokonać potężnych bossów za cenę swojego człowieczeństwa.
Sundered: Eldritch Edition zawiera aktualizację Magnate of the Gong dodającą lokalny tryb kooperacji dla maksymalnie 4 graczy, a także nowe strefy i chaotyczną potyczkę z tytułowym bossem dodatku!
Sundered zaprojektowano tak, aby było wyzwaniem nawet dla wytrawnych graczy, a śmierć stanowiła zaledwie początek. Gdy umierasz, odradzasz się w swojej bazie, gdzie awansujesz i dostosowujesz swoją postać. Ulepszaj i korzystaj z dziesiątek unikalnych atutów, statystyk i specjalnych zdolności.