Sundered: Eldritch Sürümü
Sundered, kadim ve tekinsiz güçlere karşı koyacağınız veya onları kucaklayacağınız kaotik, elle çizilmiş bir metroidvania oyunu. İlhamını H.P. Lovecraft'ın eserlerinden alan ve sürekli değişen bir dünyada korkutucu düşman ordularıyla yüzleşin.
Harap bir dünyada dolaşan ve korkunç düşman ordularıyla dolu, sürekli değişen mağaralara hapsolmuş Eshe'yi oynayın. İnsanlığınız pahasına, devasa boss'ları yenmek için yozlaşmış kutsal emanetlerin gücünü kullanın.
Sundered: Eldritch Sürümü; yeni alanlara ve yeni Magnate of the Gong boss'una karşı kaotik bir savaşın yanı sıra, 4 oyuncuya kadar işbirliğine dayalı çok oyunculu mod desteğine de sahip olan Magnate of the Gong güncellemesini içeriyor!
Tecrübeli oyuncular için zorlu bir macera olarak tasarlanan Sundered'de ölüm sadece bir başlangıç. Öldüğünüzde, karakterinizi yükselttiğiniz ve özelleştirdiğiniz Hub'da yeniden doğarsınız. Bir dizi benzersiz Fayda, istatistik ve özel Yetenekle donanın ve bunları yükseltin.