Sunless Sea
AKLINI KAYBET. MÜRETTEBATINI YE. ÖL. Buharlı geminin dümenine geç ve bilinmeyene yelken aç! Sunless Sea; keşif, yalnızlık ve devamlı ölme temalarını konu alan ve Fallen London'ın ödüllü Victoria Dönemi Gotik evreninde geçen bir oyundur.
AKLINI KAYBET. MÜRETTEBATINI YE. ÖL.
Sunless Sea; keşif, etkileyici hikâye anlatımı ve devamlı olarak ölmeye odaklanan bir Gotik Korku RYO'dur.
Dev yengeçler, önsezili buz dağları ve yarasa sürüleri işini bitirmezse, yamyamlık ve delilik yüzünden nalları dikeceğin kesin. Yine de bu kadim ve siyah okyanus seni çağırıyor. Bu sularda yelken açma cesaretine sahip olanları da değerli ganimetler bekliyor.
Lanetli Doktor (Haunted Doctor) ve Kaygısız Topçu (Irrepressible Cannoneer) gibi benzersiz görevlileri işe al. Konuşmaya ikna edebilirsen her birinin anlatacak bir hikâyesi var.
350.000'den fazla kelimeden oluşan hikâyeleri ve sırlarıyla dolu, derin, zorlu bir dünya. Babanın kemiklerini bul. Londra'nın kaderini çiz. Derin suların tanrılarına meydan oku.