Super Alloy Ranger - Digital Artbook
Supe Alloy Ranger Artbook contains dozens of illustrations and concept art from the game.
This artbook contains illustrations, concept art, and early sketch about the game's characters, backgrounds, items, equipment, enemies, etc.