Super Arcade Boy in Goodbye Greenies
W drugiej części serii musisz przefrunąć z Super Arcade Boyem 8 poziomów, eliminując po drodze fale kosmitów i wielkich bossów. Prowadź zabawne rozmowy z przywódcą kosmitów, którego jest Ci pisane pokonać, a następnie uratuj planetę przed inwazją obcych!