Super Buckyball Tournament
Here you can learn more about some of the frequently asked questions for Super Buckyball Tournament Early Access version.
Players have always been key to our studio and this game. We believe it would be best for us to have the game available via Early Access first, while continue to gather player feedback and making necessary changes before launching into full release.
The current plan is to have Early Access last for about a year, where we'll continue to refine the game and deliver the product in it's best possible shape.
The Early Access version will provide a baseline gameplay, with plenty of characters and a few stadiums to choose from. We plan to introduce new characters, stadiums, game modes and more in the later updates, while also focusing on game optimizations, bug fixes and quality of life changes.
Players will be able to enjoy 3v3 gameplay on both Multiplayer and Singleplayer, with casual and ranked game modes available for Multiplayer.
The price of the game will likely increase as we polish the game and add more contents upon full release.
Super Buckyball Tournament is a game that's driven by the communities and there're numerous ways where we'll engage with players on a daily basis.
Developer presence and regular events (AMAs & FAQs) on our official channels (Discord & Reddit)
Updated roadmap with information about development across all our social media platforms.