Super Buckyball Tournament
W tej sekcji poznasz niektóre często zadawane pytania na temat wersji Super Buckyball Tournament we wczesnym dostępie.
Cena gry prawdopodobnie zwiększy się, kiedy udoskonalimy grę i dodamy do niej więcej treści w momencie premiery.
Super Buckyball Tournament to gra napędzana przez społeczność graczy i jest wiele sposobów, w jakie nawiązujemy z nią kontakt na co dzień.
— Twórcy są obecni podczas cyklicznych wydarzeń (AMA i FAQ) na oficjalnych kanałach (Discord i Reddit)