Super Buckyball Tournament
Super Buckyball Tournament, çok da uzak olmayan bir gelecekte geçen, heyecan dolu arcade tarzı futbol şampiyonasıdır. Eşsiz şampiyonlardan oluşan bir takım kurarak veya bir takıma katılarak galaksinin en özel stadyumlarında arkadaşlarınla rekabet edeceksin. En büyük kupayı alabilecek kadar yetenekli misin? Pas ver, vur ve sıralamalarda yükselip günümüzün şampiyonu olmak için mücadele et!
Gerçek zamanlı fizik temelli oyun ve kişisel oyun tarzını oluşturmak için seçebileceğin çeşitli güçlü karakterler sayesinde her oyun birbirinden farklı ve heyecan verici.
Tek oyunculu kariyer hikâyesi, Super Buckyball şampiyonlarını kadrona almanı, seviyelerini yükseltmeni, yeni beceriler açmanı ve canlı maçlar sırasında onları değiştirerek oyununu her zaman daha iyi kontrol etmeni mümkün kılıyor!