Super Meat Boy
Super Meat Boy to nieprawdopodobnie trudna platformówka, w której grasz jako pozbawiony skóry chłopiec. Musi on wyrwać swoją stworzoną z bandaży dziewczynę z łap noszącego cylinder i monokl złego płodu w słoju.