Super Wash Simulator
Velkommen til Super Wash Simulator, en afslappende rengøringssimulator i en åben verden, hvor hvert job føles tilfredsstillende, og hver overflade er en chance for at forvandle kaos til perfektion.
Træd ind i en førstepersons (FPS) højtryksrensningsoplevelse, og udforsk en levende by i dit eget tempo. Kør din startgolfvogn, accepter kontrakter via et beskedsystem i spillet, følg markøren, og rengør alt, indtil det er pletfrit - få derefter betalt, og gå videre til det næste job i denne rolige, opgavedrevne simulator.
Efterhånden som dagen bliver til nat, fortsætter Super Wash Simulators verden med at bevæge sig. Tiden går naturligt, belysningen ændrer sig, og udmattelse bliver en reel faktor. Du kan vælge at fortsætte og afslutte et sidste job - eller tage hjem for at sove, komme dig og starte en frisk dag. At styre din hvile er en del af oplevelsen og tilføjer et subtilt lag af realisme uden nogensinde at forstyrre spillets afslappende flow.
Fra politibiler og lastbiler til fitnesscentre, flyhangarer, byinfrastruktur, basketballbaner, garager, hæveautomater og mere tilbyder Super Wash Simulator en bred vifte af tilfredsstillende rengøringsjob. Der er ingen timere og intet tryk – kun dig, vaskemaskinen og den rene fornøjelse af at se snavs forsvinde.
Byg din rutine. Udforsk byen. Opgrader dit udstyr. Forvandl snavs til glans – og gør hele byen pletfri i Super Wash Simulator.