Super Wash Simulator
Super Wash Simulator'a hoş geldiniz! Her işin tatmin edici olduğu ve her yüzeyin kaosu mükemmelliğe dönüştürme şansı sunduğu, rahatlatıcı bir açık dünya temizlik simülatörü.
Birinci şahıs (FPS) basınçlı yıkama deneyimine adım atın ve yaşayan bir şehri kendi hızınızda keşfedin. Başlangıç ​​golf arabanızı sürün, oyun içi mesajlaşma sistemi aracılığıyla sözleşmeleri kabul edin, işaretçiyi takip edin ve her şeyi lekesiz olana kadar temizleyin - ardından ödemenizi alın ve bu sakin, görev odaklı simülatörde bir sonraki işe geçin.
Polis araçlarından ve kamyonlardan spor salonlarına, uçak hangarlarına, şehir altyapısına, basketbol sahalarına, garajlara, ATM'lere ve daha fazlasına kadar, Super Wash Simulator çok çeşitli tatmin edici temizlik işleri sunuyor. Zamanlayıcı yok, baskı yok - sadece siz, yıkama makinesi ve kirin yok oluşunu izlemenin saf zevki.
Rutininizi oluşturun. Şehri keşfedin. Ekipmanınızı yükseltin. Kiri parlatın ve Super Wash Simulator'da tüm şehri tertemiz hale getirin.