Gra Superbrothers: Sword & Sworcery EP
Pomóż wędrownej mniszce z duszą wojownika wykonać jej nędzną powinność w grze Superbrothers: Sword & Sworcery EP — przełomowej przygodówce akcji stworzonej przez firmę Superbrothers i wizjonerów gier wideo z CAPY, z nagradzaną oryginalną ścieżką dźwiękową Jima Guthriego.
Gra Superbrothers: Sword & Sworcery EP to eksploracyjna przygodówka akcji z naciskiem na stylistykę audiowizualną. Przemierzaj niewielkie mityczne królestwo, walcz i miotaj swoim mieczem zaklęcia, rozwiązując magiczne muzyczne zagadki i pomóż wędrownej mniszce z duszą wojownika wykonać jej nędzną powinność.
Gra Superbrothers: Sword & Sworcery EP zawiera oryginalną muzykę uznanego kompozytora Jima Guthriego, a także ilustracje i projekty firmy Superbrothers, Inc. — stworzone i zaprojektowane przez wizjonerów gier wideo z Capy w kanadyjskim Toronto.
— Przemierzaj przepięknie namalowany mitopoetycki świat fabularny, podlegający wpływom wiernie oddanych faz księżyca — wymyślony i stworzony przez przedstawiciela firmy Superbrothers, Inc.