MIND CONTROL DELETE nedir?
Bu oyun SUPERHOT'tan ayrı bir oyundur ve bu oyunlardan birini oynamak için diğerine sahip olman gerekmez. MIND CONTROL DELETE, daha fazla hikâye ve daha fazla patlayıcı ağır çekim oynanışla SUPERHOT dünyasının iç yüzünü daha fazla yansıtıyor.
MCD, bugüne kadarki tüm SUPERHOT'lardan daha rafine, keskin ve parlak bir deneyim sunuyor.
Orijinal SUPERHOT'tan çok daha derin ve uzun olan MCD'yi bitirmek yaklaşık 12-15 saatini alacak. Oyunda her şeyi eksiksiz tamamlamak istiyorsan bu süre uzayabilir.
Orijinal SUPERHOT'ı 16 Temmuz'a kadar Epic Games Store üzerinden satın alırsan MIND CONTROL DELETE yayınlandığı zaman oyuna otomatik olarak ücretsiz sahip olacaksın.
Hayır, bu tek seferlik bir etkinliktir. Yalnızca 16.07.2020 tarihine kadar SUPERHOT'ı satın almak MIND CONTROL DELETE'i ücretsiz olarak edinmeni sağlar. Yani SUPERHOT'ı satın alarak SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE'i ücretsiz edinebilmen için son gün 16.07.2020 (TSİ 19.00) tarihidir.