Superliminal
TV açık olarak sabah saat 03.00'te uykuya dalarken, Dr.Pierce’ın Somnasculpt rüya terapisi programından reklam filmine bir göz attığınızı hatırlıyorsunuz. Gözlerinizi açtığınızda, bu deneysel programın ilk aşamalarından itibaren rüya görmeye başlamışsınız bile. Superliminal'a hoş geldiniz.
Superliminal, bakış açısını zorlamaya ve optik yanılsamalara dayanan birinci şahıs bir bulmaca oyunudur. Bu oyunda bulmacalar size beklenmedik şeylerle karşılaşma hissi verir. Oyuncuların rüyadan uyanmaları için bakış açılarını değiştirmeleri ve alışılmışın dışında düşünmeleri gerekir.