Supernova Shards
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Embark on limitless space adventures, shaping realistic player-driven economies and societies!
Please share your suggestions in our Discord (Otwiera się w nowej zakładce) or Telegram (Otwiera się w nowej zakładce) communities – we really appreciate it!