SuperPower 3
Wyczekiwana kontynuacja serii SuperPower 3 łączy w sobie elementy strategii i zarządzania. To najbardziej rozbudowany i najwierniejszy symulator geopolityczny w historii. W tej odsłonie zastosowano nowoczesną grafikę, współczesny sprzęt i rozwiązania wojskowe, a także udoskonaloną technologię EHE/SI, aby zapewnić ci wyjątkowe przeżycia bez względu na to, jaki styl gry preferujesz. SuperPower 3 oferuje niesamowitą wolność, ponieważ do rozgrywki można podchodzić na mnóstwo różnych sposobów! Możesz skupić się na sprawach wielkiej wagi, jak choćby planowaniu wojen, ale także na najdrobniejszych szczegółach.
Cały świat będzie przyglądał się twoim poczynaniom, a następstwa decyzji, które podejmiesz, będą rozgrywały się na twoich oczach.
Możesz grać dowolnym narodem na naszej planecie. Scenariusze oparte są na wydarzeniach z prawdziwego życia i powstały przy użyciu prawdziwych danych. Podejmuj samodzielne decyzje i zarządzaj swoim krajem najlepiej, jak potrafisz, lub dołącz do znajomych w trybie wieloosobowym.
SuperPower 3 zawiera wszystko, co zapewniło serii popularność w ciągu ostatnich 20 lat, a także nowoczesną oprawę graficzną, złożoną i szczegółową mechanikę gry oraz udoskonalony sposób wprowadzania w rozgrywkę nowych graczy.