SuperPower 3
SuperPower serisinin uzun zamandır beklenen devam oyunu SuperPower 3, stratejik ve idari unsurların bir birleşimi ve şimdiye kadar geliştirilmiş en kapsamlı, en tutarlı jeopolitik simülasyon oyunudur. Modern grafikleri ve günümüzün askeri teknolojisini gelişmiş EHE/AI teknolojisiyle birleştiren bu devam oyunu her türden oynanış tarzına uygun, eşsiz bir tecrübe sunuyor. Oyunda birçok farklı şekilde ilerleyebilme imkânı sana eşsiz bir özgürlük tanıyor! Büyük resme odaklanıp savaşlar planlayabilir ya da akla gelebilecek en küçük detaylarla ilgilenebilirsin.
Tüm dünya yaptıklarını takip edeceği için her hareketinin sonuçlarını kendi gözlerinle görüyor olacaksın.
SuperPower 3, oyun serisini geçtiğimiz 20 yıl içerisinde başarıya taşıyan her bir unsur ile, modern grafiklerle, baştan sona yeniden geliştirilen oyun mekanikleriyle, yeni oyuncu dostu bir şekilde karşınızda.