SuperStore Simulator
Gør dig klar til at bygge dit drømmesupermarked! I SuperStore Simulator er alt fra hyldeopstilling til prissætning, lagerstyring til udvidelsesstrategier i dine hænder. Skab byens mest populære kommercielle centrum og bevis dit lederskab på vejen mod succes.