Supraland Complete Edition
Crash DLC'si, temel oyuna ayrı bir 2. hikâye ekliyor. Toplamda yaklaşık 25-40 saatlik Keşif, Bulmacalar ve canavarlarla mücadele içeriğine sahip olacaksın.