Surgeon Simulator 2
Bob's life is in your hand! It's time to slip into your scrubs and grab the nearest scalpel (saw or sink plunger), and enter the Bossa Labs Medical Facility in this physics based operating theatre of chaos.
Bob’s life is in your hand! It’s time to slip into your scrubs and grab the nearest scalpel (saw or sink plunger) and enter the Bossa Labs Medical Facility an operating theatre of chaos.
SURGERY MADNESS
Plunge into frenzied story mode where you'll be perform operations, opening ribcages, choosing transplant organs, making sure Bob doesn’t bleed out - it’s a barrage of botch jobs which will test every element of your surgical skills, and creativity. You must work like a well-oiled machine, choosing to help, or hinder, the life-saving efforts in this unique and pandemonium pumped game.
Reveal the truth behind the mysterious medical facility in Campaign Mode with a plot crafted by award winning writer Rhianna Pratchett which has more twists than Bob’s intestines. Jump in as a solo sawbones or play with friends: the truth is out there!
Nothing is ever straight-forward including head transplants - who would have known? The Bossa Labs Medical Facility is as much a character in this game as your fellow surgeons and seems to be totally trying to sabotage your surgical career with its labyrinthine corridors, devious puzzles and tricky traps.