Surgeon Simulator 2
Życie Boba jest w Twoich rękach! Czas przywdziać kitel i chwycić jakiś skalpel (albo piłę, albo przepychacz) i wejść do Bossa Labs Medical Facility w rozgrywce, w której działasz w chaotycznej sali operacyjnej.
Graj w szalonym trybie fabularnym, w którym będziesz otwierać klatki piersiowe, wybierać organy do przeszczepów, upewniać się, że Bob się nie wykrwawi — czeka Cię mnóstwo sknoconych zabiegów, podczas których Twoje umiejętności chirurgiczne oraz kreatywność zostaną wystawione na próbę. Musicie pracować jak dobrze naoliwiona maszyna, wybierać, czy pomagać czy przeszkadzać — i ratować życie w tej wyjątkowej grze o dużej dawce pandemonium.
Odkryj tajemnicę placówki medycznej w trybie kampanii, w którym fabułę — bardziej zawiłą od jelita Boba — stworzyła wielokrotnie nagradzana scenarzystka Rhianna Pratchett. Operuj piłą solo lub ze znajomymi. I dojdź do prawdy!
Nic nie jest oczywiste, nawet przeszczep mózgu — kto by się tego spodziewał? Bossa Labs Medical Facility jest równie ważna dla fabuły, co Twoi znajomi po fachu, i wydaje się sabotować Twoją chirurgiczną karierę przypominającymi labirynt korytarzami, diabelnie trudnymi łamigłówkami i sprytnymi pułapkami.